Het is hier fijn

Op de achtergrond speelt de plaatselijke fanfare. Ze begonnen vanochtend al om negen uur fanatiek te spelen. Ik drink een kopje thee en neem alvast een lekker koekje (met al dat wandelen heb ik geen last van de vakantiekilo’s). Mijn benen doen nog zeer van de twee wandelingen maar oh wat is het hier fijn.

Donderdagochtend stapten we al heel vroeg in de auto, op weg naar Oostenrijk. We konden eigenlijk heel goed doorrijden, dus besloten we alvast een lekkere plons in het zwembad te doen. Vrijdag en zaterdag stond in het teken van wandelen. De eerste wandeling was meteen een hele fanatieke. We beklommen de Daniël, een van de top vijf toppen uit de regio. Dat was een pittige maar het uitzicht was het helemaal waard. Voor de tweede wandeling besloten we het iets rustiger aan te doen en kwamen we langs het mooie meer op de foto. Ik kon zelfs even pootjebaden!

Ondertussen ben ik al lekker verbrand, zit mijn eerste valpartij er al op en heb ik behoorlijk wat spierpijn in mijn benen. Niet gek dus dat we vandaag een rustdagje houden. We gaan een buitenbad opzoeken zodat mijn voetjes ook een beetje kunnen bijkleuren. Vooral lekker boekjes lezen (ik heb Harry Potter bij me) en ijsjes eten. Gewoon eventjes niks.

Gisteren zijn we ook aangekomen in ons tweede appartementje waar we een week zullen verblijven. Het is hier zo prachtig. Als kind kwam ik hier al maar nu het verbouwd is, is het nog wel tien keer mooier. We hebben zelfs zo’n watervaldouche! Ik voel me net een prinsesje. Morgen is de bakkerij weer open, dus kan ik van die lekkere Duitse broodjes gaan scoren. Dat is echt de perfecte lunch na een pittige beklimming. Het is er dan zo stil! Het enige wat je hoort is een waterstroompje of de wind die door de bomen raast. Samengevat: het is hier fijn.

Liefs,
Eline

You Might Also Like

6 Comments

Elisa
    5 augustus 2018 at 12:41

Oh wat klinkt het super fijn! Pittige wandeling maar oh wat heerlijk zo’n vakantie!

R.Thijssens Oosterbosvh
    5 augustus 2018 at 16:09

Fijne vakantie Eline!!
    😘

Hermien - KouweKleren
    6 augustus 2018 at 19:14

Het klinkt heerlijk! Ik was ook in Oostenrijk en Duitsland vorige week, veel gewandeld en wat is het mooi hè? Genieten maar!

admin
      6 augustus 2018 at 19:16

Ja het is prachtig!!

Rachel
    9 augustus 2018 at 10:59

Wat heerlijk dat je alleen het water hoort en de vogels etc… ik kan daar ook zo van genieten.
    Wij zijn naar italie geweest (twee weken) en ik ben ook zo tot rust gekomen.. geef mij maar de bergen, de natuur en vooral de natuur geluiden.. heerlijk! ik heb alleen twee weken mega last gehad van blaasontsteking wat misschien nu geen blaasontsteking is.. afwachten en bloed laten prikken want nu na 4 weken heb ik er nog steeds last van. Dus ik heb een pittige vakantie gehad met veel pijn, helaas..

admin
      14 augustus 2018 at 11:54

Ah dat is wel even spannend ja, hopelijk komen ze er snel achter en heb je minder pijn, sterkte!